1. Hjem
  2. Medlemsråd
  3. Digitale løsninger
  4. Autorisasjon digitale plattformer friluftsrådene

Autorisasjon digitale plattformer friluftsrådene

 

Friluftsrådene har tilgang til og drifter ulike digitale løsninger. Disse har ulike tilgangsnivåer og gir brukeren ulike rettigheter til å gjøre ting i systemene. Noen av våre samarbeidspartnere har tilgang til begrensede deler av systemene våre.

For å ha oversikt over hvem som har hvilken tilgang - til hva så må vedlagte skjema fylles ut. Dette er viktig for å holde god orden i systemene våre og for å gi brukerne best mulig løsninger og unngå problemer med tilgangsrettigheter. 

Friluftsrådene arbeider i henhold til vår personvernerklæring som gjelder for alle friluftsrådene. Når vi henter inn persondata så skal formålet med innhentingen i ulike løsninger som bildedatabase, påmeldinger, i forvaltningsløsninger, Telltur, Stedsbasert læring og andre registreringer være for å gi brukerne tilpasset kommunikasjon, og å bygge generell kunnskap om friluftslivsområder, turmål, stier og annen relevant friluftslivsinformasjon.  

Behandlingen av opplysningene om deg bygger på samtykket du har gitt og blir behandlet i henhold til personopplysningsloven, EUs forordning for personvern GDBR, bokføringsloven og eventuelle andre relevante lover. Du kan lese mer om hvordan vi håndterer persondata inkludert vår personvernerklæring her på våre sider.